OUR FOUNDING

Mogen wij aan u voorstellen: Stichting UDS Talent!

​We zijn deze stichting gestart om op onze eigen wijze een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Kinderen zijn de toekomst, het is een eer om hen te mogen en kunnen ondersteunen op hun reis als getalenteerde dansers. Om hen de mogelijkheden te geven om te groeien, niet alleen als danser, maar ook als individu. Een aantal van deze talenten zal een dansopleiding willen volgen. Voor hen is dansen een "way of life", hun wereld. Wanneer zij dansen, zien we de passie in hun ogen, zijn hun emoties bijna voelbaar. Met hun bewegingen beroeren ze onze ziel en brengen ze vreugde.

Wij willen hen door middel van lessen, workshops van diverse choreografen (nationaal en internationaal), deelname aan wedstrijden en duurzame projecten begeleiden om de doelen die zij hebben te realiseren, om dromen uit te laten komen. ​We willen fungeren als aanjager voor initiatieven die bijdragen aan een structurele ondersteuning en kennisinfrastructuur, bijvoorbeeld door masterclasses voor docenten op het gebied van omgang met kinderen.

​Ook heeft deze stichting het doel om nieuwe talenten te werven uit alle lagen van de maatschappij en samenwerking met andere organisaties op dit gebied te intensiveren. Verder zouden we graag nog meer evenementen willen realiseren en ondersteunen op cultureel gebied, zodat de omgeving geprikkeld wordt en het draagvlak voor de danskunst vergroot wordt.

Jaarrekeningen, Beleidsplan, Formulier Publicatieplicht ANBI Algemeen, Verantwoording activiteiten

IMG_0693 me 2.jpeg

OUR TEAM